X-FIT–Monipuolista toiminnallista harjoittelua

 

 

X-FIT on Wolf Fitness Clubin yhdessä suomalaisen asiantuntija tiimin kanssa kehittämä uusi toiminnallisen harjoittelun menetelmä. Harjoitusmenetelmä harjoittaa kokonaisvaltaisesti ja tehokkaasti koko kroppaa, suurista lihasryhmistä, hengityselimistön kautta aina kehoa huoltaviin harjoitteisiin.
Asiantuntija tiimin vuosikymmenten valmennus kokemuksen perusteella X-FIT –menetelmään valittiin vain toimiviksi todettuja metodeja ja harjoitteita. Monipuolinen tiimi koostui todella monen lajin ammattilaisista, näin X-FIT sisältää parhaat palat kamppailulajeista, voimailusta, triathlonista, kuntosaliharjoittelusta, fitness-lajeista, palloilulajeista, sekä kehon huoltamisesta. Kehitystyön tuloksena syntyi uusi toiminnallisen harjoittelun treenimetodi X-FIT, joka nyt tarjotaan WFC:n asiakkaille Tampellassa.
X-FIT menetelmän lähtökohtana on se, että harjoitukset pystytään viemään läpi tehokkaasti harjoittelijan lähtötasosta riippumatta. Jokaisesta harjoitusliikkeestä on rakennettu perus version lisäksi kevennettyjä ja vaikeutettuja versioita, näin jokainen treenaaja pääsee haastamaan itsensä oman kuntotasonsa mukaan.
X-FIT treeni menetelmässä käytetään monipuolisesti erilaisia toiminnallisen harjoittelun harjoitusvälineitä. Levytangon lisäksi harjoituksissa hyödynnetään mm. kahvakuulia, köysiä, kelkanvetoja ja työntöjä.
X-FIT harjoitus alkaa aina alkuverryttelyllä, jonka jälkeen tehdään kokonaisvaltainen koko kehon treeni. Tämän lisäksi jokaisessa harjoituksessa keskitytään tiettyyn paino pisteeseen.
X-FIT treenaaminen on haastavaa mutta hauskaa. Ohjaaja ja muut harjoittelijat kannustavat treenikavereitaan. Huippusuorituksiin venytään ryhmässä ja yhteishenki auttaa jokaista tekemään parhaansa.
Tunneille voi osallistua kaikentasoiset liikkujat. X-Fit tuntien ohjaajat ovat osaavia liikunta-alan ammattilaisia, jotka antavat tarvittaessa vaihtoehtoja eritasoisille harjoittelijoille. Muistathan keskustella ennen tuntia ohjaajan kanssa, mikäli sinulla on jokin kiputila tai vamma, josta ohjaajan olisi hyvä tietää.

Huom! Klo 7:00 ja klo 11:00 tunneille ilmoittautuminen edelliseen iltaan klo 22:00 mennessä, vähintään 1 ilmoittautunut, jotta tunti pidetään.
Tervetuloa haastamaan itsesi ja kehittymään!

 

TUNTIKUVAUKSET:
X-FIT TOTAL: Koko kehon-ja hengityselimistön totaalitreeni.
UPPERBODY: Yläkehon lihaksia vahvistava harjoitus, jossa liikkeet tehdään oman kehonpainolla, levytankoja, kahvakuulia tai erilaisia toiminnallisia välineitä käyttäen.
LOWERBODY: Alakehon lihaksia vahvistava harjoitus, jossa liikkeet tehdään omalla kehonpainolla, levytankoja, kahvakuulia tai erilaisia toiminnallisia välineitä käyttäen.
BODYWEIGHTUPPER: Yläkehon lihasten vahvistaminen kehonpainoharjoitteilla.
BODYWEIGHTLOWER: Alakehon lihasten ja lantion vahvistaminen kehonpainoharjoitteilla.
CORE+RECO: Keskivartalon ja tukilihasten vahvistaminen + palauttava kehonhuoltotunti, jossa tehdään vaihdellen mm. liikkuvuus harjoittelua, venyttelyä ja putkirullausta. 30+ 30min.

X-FITKETTLEBELL: Vauhdikas koko kropan harjoitus kahvakuulan kanssa.

X-FIT HIIT: Koko kehon tehotreeni, joka kehittää hapenottokykyä, lihaskuntoa ja ketteryyttä!
X-FIT MOBILITY 45’: Kehonpainolla tehtävä koko kehon liikkuvuusharjoitus, joka toimii hyvin palauttavana harjoitteluna X-Fit-tai kuntosalitreenin jälkeen. Liikkuvuustunti sopii hyvin myös omana kehonhuolto harjoituksenaan .Tunnin kesto 45min.
X-FITPOWERBALANCE: Koko kehon tukilihaksiston voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta kehittävä lihaskuntotreeni.

mirkkuköydetjpg